Officiell rallylydnad kvällstävling FKL 2/9-20

Onsdagen 2/9 – 2020
OBS! Kvällstävling

VIKTIG INFO: SKK Rekommendation för resa – justerat

Gällande rekommendation för resa justeras CS uttalande till:

Verksamheten bör ha en regional prägel. Resor till andra delar av landet bör undvikas och ska noga övervägas utifrån smittspridning perspektivet.

Max 50 personer får vara på plats.

Verksamheten ska företrädesvis hållas utomhus.

Personer som tillhör olika riskgrupper bör undvika delta i verksamhet och det är ett      personligt ansvar för var och en att följa myndighets rekommendation.

• Vi förutsätter att du som tävlande också tar eget ansvar och avstår tävlande ifall du har det minsta symtom som feber, hosta, nysningar eller halsont.
  • Skulle NI som tävlande insjukna efter sista anmälningsdag och meddelar arrangör detta återbetalas anmälningsavgiften.
  • Vi ber er undvika att ha medföljande med er. Skulle det visa sig att fler än 50 personer är på plats samtidigt så kommer vi att be medföljande att lämna platsen.

Plats: Klubbstugan Olofsfors, Nordmaling

Domare: Linda Landby

Underlag: Gräs (grus om det skulle behövas)

Klasser: 2 x FKL
Anmälan sker via SBKtavling här senast 11/8.

Tänk på att vid betalning via giro ska betalning ske minst fyra dagar före sista anmälningsdag annars hinner betalningen ej registreras hos arrangör.
Betalning via SBKtavling online sker registreringen direkt. Vilket är att föredra.

Glöm ej att fylla i hundens mankhöjd i sbktavling.

Ev dispenser skall vara arrangör tillhanda senast sista anmälningsdag

Max 40 starter.
Vid större antal anmälningar kommer lottning att ske.

Klubben ligger i närheten av skjutbana så skott kan förekomma.

För info och frågor: Iren Olofsson tel: 070-379 49 33 eller säkrast via mejl här

VÄLKOMMEN!