Medlemsmöte med tårtprovning 17/10

Vad vill DU få ut av ditt medlemskap i klubben? Kom på medlemsmöte den 17 oktober och berätta vad DU vill att vi ordnar för aktiviteter. Vi hoppas på en inspirerande, trevlig kväll där ALLA kommer till tals. Kvällen toppas med tårtprovning av högsta klass.

rallylydnad MioDu kanske vill få utveckla ditt hundintresse, träffa likasinnade människor, få möjlighet att prova nya aktiviteter, lära dig mer eller helt enkelt ha kul tillsammans med din hund. Oavsett vad just DU vill så är det vår uppgift att se till att du får ut så mycket som möjligt av ditt medlemskap i Nordmalings brukshundklubb.

IMG_2280Vi är en resursstark klubb med stora möjligheter, och vårt mål är att ALLA medlemmar ska få glädje av sitt medlemskap. För att få reda på hur vi ännu bättre kan tillgodose DINA önskemål vill vi kalla dig till ett medlemsmöte den 17 oktober på klubben. Mötet startar 18.30.

På mötet kommer vi att prata om hur vi ska förbättra verksamheten för ALLA, oavsett vilken roll man har i klubben, hur mycket tidigare hunderfarenhet man har eller vilken typ av aktivitet man är intresserad av. Vi hoppas på en kväll full med idéer, synpunkter och inspiration. Fokus kommer att ligga på MÖJLIGHETER. Hinder, problem och svårigheter lämnar vi därhän just denna kväll.

Som om inte detta vore nog så kommer vi att toppa kvällen med TÅRTPROVNING i fikapausen. Tårtmaestro Åsa Nyberg vägleder oss i provsmakande av olika sorters tårtor från hennes välkända sortiment.

En kväll du bara inte kan missa, eller hur?

Anmäl dig, antingen via mejl till ordforande@nordmalingsbrukshundklubb.se eller via annonsen på klubbens Facebooksida, senast 13 oktober.

Varmt välkommen!

Styrelsen för Nordmalings brukshundklubb